Sol i sinne

Att leva med solurtikaria.

Snabb uppdatering

Publicerad 2013-05-21 21:32:00 i Om bloggen,

Nu var det några dagar sen jag skrev här senast och jag får lite dåligt samvete eftersom jag ser att några av er är inne här dagligen. Tyvärr (eller som tur är) har det inte hänt så mycket på solfronten och därför har jag inte skrivit något heller. Jag hoppas att ni stannar kvar ändå!
 
För er som även följer andra bloggar rekommenderar jag att ni lägger till mig på bloglovin' eller Blogkeen för att "slippa" gå in här varje dag.
 
För er som har solurtikaria, eller har någon närstående med solurtikaria, finns även gruppen Solurtikaria på Facebook dit ni är hjärtligt välkomna!
 
Jag funderar även på att börja översätta mina inlägg till engelska, vad tycker ni om det? Tror ni att det skulle ge något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anja

Denna blogg använde jag som verktyg för att få ut mina tankar och känslor kring solurtikaria som jag drabbades av hösten 2008. Jag ville även använda bloggen för att skapa kontakter med andra personer som befann sig i liknande situationer, samt underhålla nära och kära om vad som hände i mitt liv. Nu är jag frisk och bloggen är därför avslutad, men jag låter den ligga kvar så att personer med samma diagnos eller med ett allmänt intresse kring solurtikaria kan gå in och läsa om min resa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela