Sol i sinne

Att leva med solurtikaria.

En solig helg

Publicerad 2013-05-29 17:50:55 i Vardag,

I helgen var mamma och pappa uppe på besök här i huvudstaden och det blev en hel del ut-och-gåande och shopping på stan. Efter inspiration från en av våra gruppmedlemmar på Facebook bestämde jag mig för att inte smörja in mig med solskydd. Jag hade förvisso smink på mig som vanligt, men inget extra skydd utöver det och ingen hatt. Fastän jag gick in och ut ur solen under flera timmar fick jag ändå inga utslag = happy times!

Tänk om det är på väg att vända. Jag har ju fortfarande inte fått några utslag i år. Okej, jag har hållit mig borta från solen, men ändå. Kanske, kanske, kanske...

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2013-05-30 20:00:06

Håller tummarna =)!!!

Svar: Tack så mycket! :)
Anja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anja

Denna blogg använde jag som verktyg för att få ut mina tankar och känslor kring solurtikaria som jag drabbades av hösten 2008. Jag ville även använda bloggen för att skapa kontakter med andra personer som befann sig i liknande situationer, samt underhålla nära och kära om vad som hände i mitt liv. Nu är jag frisk och bloggen är därför avslutad, men jag låter den ligga kvar så att personer med samma diagnos eller med ett allmänt intresse kring solurtikaria kan gå in och läsa om min resa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela