Sol i sinne

Att leva med solurtikaria.

Egen behandling

Publicerad 2013-06-04 19:33:40 i Behandling,

Häromdagen fick jag ett tips om en ny behandlingsmetod. Det var en typ av H2-blockerare (som inte finns i Sverige) som ska kombineras med Singulair. Jag har fortfarande kvar Singulair från min antihistamincocktail och köpte Rani-Q (som är en H2-blockerare) på ett apotek häromdagen, så nu ska jag äta det i några veckor och se om det gör någon skillnad. Har inte pratat med någon läkare om det eftersom jag inte har världens största förtroende för sjukvården, men förhoppningsvis fungerar det ändå. Håll tummarna!

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2013-06-11 17:19:51

fungerar det?

Svar: Hej Lina!Tyvärr har det inte fungerat så bra hittills, men jag håller ut lite till! :)
Anja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anja

Denna blogg använde jag som verktyg för att få ut mina tankar och känslor kring solurtikaria som jag drabbades av hösten 2008. Jag ville även använda bloggen för att skapa kontakter med andra personer som befann sig i liknande situationer, samt underhålla nära och kära om vad som hände i mitt liv. Nu är jag frisk och bloggen är därför avslutad, men jag låter den ligga kvar så att personer med samma diagnos eller med ett allmänt intresse kring solurtikaria kan gå in och läsa om min resa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela