Sol i sinne

Att leva med solurtikaria.

Inför tentan

Publicerad 2012-09-28 23:58:08 i Vardag,

Idag var jag på sista föreläsningen inför tentan på måndag. Nu återstår bara att läsa det sista och gå igenom powrpoints från föreläsningarna. Hoppas att det går bra, men det är omöjligt att säga nu eftersom jag inte alls vet vilken nivå jag ligger på på det här universitetet.
 
Efter skolan mötte jag upp SM inne i city där vi gick in i fem miljoner butiker innan vi hittade allt vi skulle ha. För mig blev det fem nagellack, en engelsk-svensk ordlista (till tentan) och en ögonlocksprimer från Elizabeth Arden. Helt enligt planerna!
 
Just nu sitter jag ensam och kollar på tv eftersom F redan har gått och lagt sig. Tro det eller ej, men jag tittar faktiskt på Biggest Loser. Blir så sjukt taggad på att träna när jag ser det programmet, men för det första så får jag alltid så galet ont i knäna så fort jag går/springer för mycket och för det andra funkar inte mitt psyke ihop med träning. Borde testa att ta sömntabletter eller supa mig full innan nästa gång jag tränar och lura hjärnan lite.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-10-03 14:11:06

Hoppas tentan gick bra? Kom just på ett citat från dig, "varför gå när man kan ta taxi?"
Ha det bäst vännen, ska försöka komma ihåg att ringa dig snart! Kärlek/elin

Svar: Tack min fina, fina vän! Tentan kan ha gått precis hur som helst, jättesvårt att säga. Jag borde dock vara godkänd, men man vet aldrig... Jag ska ringa dig också, men kom ihåg att jag älskar dig tills dess! Puss och kärlek!
Anja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anja

Denna blogg använde jag som verktyg för att få ut mina tankar och känslor kring solurtikaria som jag drabbades av hösten 2008. Jag ville även använda bloggen för att skapa kontakter med andra personer som befann sig i liknande situationer, samt underhålla nära och kära om vad som hände i mitt liv. Nu är jag frisk och bloggen är därför avslutad, men jag låter den ligga kvar så att personer med samma diagnos eller med ett allmänt intresse kring solurtikaria kan gå in och läsa om min resa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela