Sol i sinne

Att leva med solurtikaria.

Stulen cykel

Publicerad 2012-05-16 10:48:45 i Vardag,

Det blev ingen uppdatering igår som ni säkert märkte. Gårdagens krisövning slutade vid kl 17 och vid det laget var jag helt slut. Alla som var med under gårdagen var så glada över få ha varit med, men sååå trötta. Somnade tidigt och glömde helt bort bloggen...

Upptäckte till mitt förtret igår att min cykel blivit stulen. Har inte använt den på typ en månad så kan inte heller svara på när den försvann. Har inget jättebehov av den just nu, men alltid surt när äckliga jävla tattare tar ens grejer. Idioter. Hur som hur så ledde det till att jag fick gå till Länsstyrelsen igår vilket tog typ 6-7 minuter. Hade inget solskydd på mig och givetvis fick jag solutslag. Jag vet att jag ska ha solskydd på mig, att det ingår i behandlingen, men det hade varit så skönt att slippa kleta på sig massa krämer bara för att man ska gå utomhus en så liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anja

Denna blogg använde jag som verktyg för att få ut mina tankar och känslor kring solurtikaria som jag drabbades av hösten 2008. Jag ville även använda bloggen för att skapa kontakter med andra personer som befann sig i liknande situationer, samt underhålla nära och kära om vad som hände i mitt liv. Nu är jag frisk och bloggen är därför avslutad, men jag låter den ligga kvar så att personer med samma diagnos eller med ett allmänt intresse kring solurtikaria kan gå in och läsa om min resa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela