Sol i sinne

Att leva med solurtikaria.

Hej fredag!

Publicerad 2012-05-25 11:34:47 i Vardag,

Idag är det äntligen fredag! För mig spelar det i och för sig inte så stor roll eftersom jag är student, men ändå! Det ligger en fredagskänsla i luften.

Igår satt jag med skolan hela dagen tills jag tog en promenad på Stensö med EL. Det händer alldeles för sällan! Därefter blev det en sväng till Krögers med några av tjejerna från klassen. Fick lära mig den hårda vägen att HS är en riktig tattare som inte betalar notan, men vad ska man göra liksom. När vi gick från Krögers var jag fortfarande go och glad så jag stannade till hos JN och hans granne och snackade skit fram till klockan ett. Mycket trevligt!

Dagen idag bjuder på inte så mycket tror jag. Eventuellt en promenad med TH och lite pluggande, men vi är ganska klara med våra förberedelser inför nästa vecka. Ikväll blir det eventuellt en sväng hem till TH och PW, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anja

Denna blogg använde jag som verktyg för att få ut mina tankar och känslor kring solurtikaria som jag drabbades av hösten 2008. Jag ville även använda bloggen för att skapa kontakter med andra personer som befann sig i liknande situationer, samt underhålla nära och kära om vad som hände i mitt liv. Nu är jag frisk och bloggen är därför avslutad, men jag låter den ligga kvar så att personer med samma diagnos eller med ett allmänt intresse kring solurtikaria kan gå in och läsa om min resa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela