Sol i sinne

Att leva med solurtikaria.

Cruising

Publicerad 2012-05-19 12:46:54 i Vardag,

Jag och F tog sovmorgon idag och snoozade i två timmar. Helt enligt planen med andra ord. Eftersom det är lite kyligt och blåsigt idag skippar vi solandet, men däremot ska vi gå ner "på stan" en sväng lite senare eftersom det är cruising idag. Och med cruising menar jag att det är en jävla massa gamla och konstiga bilar. Varken jag eller F är speciellt bilintresserade, men det är rätt roligt att se ändå. Det finns väl få personer som inte blir i alla fall lite fascinerade av gamla amerikanare. Med det menar jag dock inte att jag känner för att ta på mig en jeansväst och slänga upp en wunderbaum i backspegeln varje gång jag ser en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anja

Denna blogg använde jag som verktyg för att få ut mina tankar och känslor kring solurtikaria som jag drabbades av hösten 2008. Jag ville även använda bloggen för att skapa kontakter med andra personer som befann sig i liknande situationer, samt underhålla nära och kära om vad som hände i mitt liv. Nu är jag frisk och bloggen är därför avslutad, men jag låter den ligga kvar så att personer med samma diagnos eller med ett allmänt intresse kring solurtikaria kan gå in och läsa om min resa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela