Sol i sinne

Att leva med solurtikaria.

Going up-up-up-up-up!

Publicerad 2012-04-20 09:49:12 i Behandling,

Fredag idag och ni vet vad det betyder - ljusbehandling, yay! Idag testade vi 2 min 30 s. Sköterskan tittade på mig med skeptisk min när jag förklarade att jag inte hade fått några utslag förra gången, men till slut gav hon med sig och höjde tiden. Det gick ganska bra idag. Fick lite klåda mitt på kroppen, men inget som syntes. Det syntes däremot vid troskanten eftersom jag använde ett par trosor modell mindre. Tänkte börja använda mig av binkini-trosorna, men tydligen var de för små så jag måste beställa ett par nya. Med andra ord har min rumpa blivit så pass stor att jag nu kan använda storlek S istället för XS, nice! Jag har inte längre en rumpa à la 12-årig pojke.





Resten av dagen kommer att spenderas med näsan i böckerna och fingrarna på tangenterna, skrivandes på examensarbetet. Ha en trevlig fredag så länge!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-20 18:37:53

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anja

Denna blogg använde jag som verktyg för att få ut mina tankar och känslor kring solurtikaria som jag drabbades av hösten 2008. Jag ville även använda bloggen för att skapa kontakter med andra personer som befann sig i liknande situationer, samt underhålla nära och kära om vad som hände i mitt liv. Nu är jag frisk och bloggen är därför avslutad, men jag låter den ligga kvar så att personer med samma diagnos eller med ett allmänt intresse kring solurtikaria kan gå in och läsa om min resa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela